Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

 

Skuteczne prezentacje biznesowe, czyli co sprzedaje mówca

Wiele osób postrzega prezentację biznesową jako wydarzenie niosące ze sobą dużą dawkę stresu oraz nie do końca dające się przewidzieć reakcje słuchaczy. Chociaż każdemu wystąpieniu publicznemu przyświeca konkretny cel i oczekiwane efekty, to jednak nie wszystkim mówcom udaje się porwać audytorium i przekonać odbiorców do swoich racji, a tym bardziej nakłonić ich do pożądanych działań bądź zachowań. Czy istnieje modelowa prezentacja? Co składa się na profesjonalizm prezentera i w jakim stopniu determinuje on osiągane rezultaty? Czy da się czerpać przyjemność z publicznego występowania,  a przy tym wiarygodnie i skutecznie przedstawiać swoją ofertę?

Trener: Ewa Palczak

 

Biznes Plan Twoim przewodnikiem w realizacji celów strategicznych firmy

Cele szkolenia: przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy o funkcji, cechach i strukturze biznes planu;  rozróżnienia wizji, misji i strategii firmy; umiejętności samodzielnego formułowania poszczególnych elementów składowych bp; wskazanie różnorodnych czynników wpływających na skuteczność bp; praktyczne opracowywanie i redagowanie niektórych składników bp.

Trener: Janina Król – Chmurska

 

Reklama czy PR – jak zaistnieć i skutecznie funkcjonować w biznesie.

Praktyczne szkolenie adresowane do właścicieli firm, pracowników marketingu oraz wszystkich organizacji, w których nie istnieją wyspecjalizowane działy public relations, a budżet przeznaczony na działania promocyjne nie pozwala na zaangażowanie profesjonalnej agencji PR. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak za pomocą różnorodnych technik i narzędzi PR wypromować własną firmę bądź  markę oraz jak świadomie kreować i zarządzać swoim wizerunkiem, aby wyróżnić się na rynku i odnieść sukces w biznesie.

Trener: Ewa Palczak

 

Mobbing – moda czy poważne zagrożenie społeczne?

Szkolenie przeznaczone zarówno dla studentów – przyszłych pracowników, pracowników jak i przedstawicieli pracodawców oraz właścicieli firm. Podczas szkolenia omówione zostaną podstawowe definicje, dotyczące zjawiska, obowiązujące pracodawców i pracowników. Uczestnicy nabędą umiejętność odróżnienia mobbingu od innych patologicznych zjawisk występujących w środowisku pracy a także zwykłej próby niesłusznego oskarżania pracodawcy o mobbing. Poruszone zostaną również kwestie odpowiedzialności za mobbing a także jego kosztów i skutków dla ofiary, przedsiębiorstwa i całego społeczeństwa.

Trener: Anna Niedziółka

 

Bądź skuteczny- jak zwiększyć swoją efektywność bez stresu

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego zwiększenia swojej efektywności i zmniejszenia stresu związanego z nadmiarem spraw do załatwienia.  W warsztacie wykorzystywane są metody i narzędzia systemu Getting Things Done Davida Allena. Uczestnicy zdobędą wiedzę o wybranych metodach efektywnej organizacji własnej pracy oraz uzyskają umiejętność stosowania ich w praktyce własnych działań.

Trener: Michał Gładysz

 

ABC pisania wniosków o dofinansowanie

Uczestnictwo w szkoleniu pomoże odpowiedzieć na pytania: gdzie szukać źródeł dofinansowania? Jakie są najczęściej popełniane błędy podczas pisania wniosków? Jakie są standardy europejskie z zakresu tworzenia wniosków ?
Z jakich elementów składają się wnioski i jaka jest ich zawartość? Jakie kryteria decydują o uzyskaniu wsparcia? Kto może ubiegać się o dofinansowanie? Jak zwiększyć szanse na dofinansowanie?
Dzięki prowadzonym warsztatom w ramach szkolenia uczestnicy nabędą  umiejętności: rozróżniania, oceniania oraz analizy poszczególnych elementów wniosków i ich treści, rozróżniania i analizy kryteriów formalnych i merytorycznych na podstawie, których sprawdzana jest poprawność napisanych wniosków oraz postrzegania różnic i podobieństw pomiędzy wnioskami różnych instytucji dofinansowujących.

Trener: Joanna Święcicka – Łyszczarz

 

Jak przestać być swoim własnym wrogiem, czyli co oferuje NLP

Stres przed pracą, w pracy i po pracy. Brak motywacji do działania i wszechobecne krytyczne myśli – któż ich nie doświadczył? Czy można samemu poradzić sobie z tymi i podobnymi problemami? Jak świadomie kształtować dobre relacje z innymi ludźmi i czerpać przyjemność z codzienności? Czy istnieje gotowy przepis na skuteczne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami? Zawsze warto szukać swojej własnej „recepty na życie”, dlaczego więc nie wypróbować w praktyce tego, co oferuje NLP?  Czym jest programowanie neurolingwistyczne oraz kiedy i w jaki sposób można sterować własnym rozwojem osobistym – tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia podczas intensywnych ćwiczeń grupowych i indywidualnych.

Trener: Ewa Palczak

 

WYOBRAŻENIA POLAKÓW O EMERYTURZE, A RZECZYWISTOŚĆ– czyli jak pomóc klientowi uniknąć „bolesnego zderzenia” z realiami ?

Szkolenie przeznaczone dla specjalistów firm ubezpieczeniowych i inwestycyjnych oferujących instrumenty długoterminowego inwestowania oraz  produkty emerytalne. Celem szkolenia jest:
Zdobycie aktualnej wiedzy o zagrożeniach wynikających ze starzenia się społeczeństwa i jego niskiej aktywności zawodowej. Poznanie wpływu powyższych procesów na przyszłość systemów emerytalnych, rynek pracy    i warunki prowadzenia działalności gospodarczej. Zrozumienie „świata klienta” i   sprzeczności pomiędzy jego oczekiwaniami i postępowaniem. Formułowanie argumentów sprzedażowych dla programów długoterminowego inwestowania   w oparciu o zdobytą wiedzę na temat starzenia się społeczeństwa. Nabycie umiejętności posługiwania się tymi argumentami w rozmowie z klientem.

Trener: Andrzej Cieplak

 

Business English - warsztaty, konwersacje. Zajęcia dla osób indywidualnych.

 

Szczegóły i zapisy w aktualnościach.